Для кліентів!

ПРИНЦИПИ РОБОТИ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ 24/365

Кожен житловий комплекс який ми охороняємо, є індивідуальним об`єктом. На кожному житловому комплексі передбачено індивідуальний підхід до Служби Безпеки. На деяких житлових комплексах досить патрульних і диспетчера відеоспостереження, на їнших житлових комплексах необхідно щоб були консьєржі і група швидкого реагування (ГШР). На всіх житлових комплексах є постійно закріплений начальник об`єкта. Тому розробляючи Службу Безпеки для житлового комплексу, необхідно враховувати всі ці фактори. // #ВАШ_СПОКІЙ_НАША_ТУРБОТА

СТАНДАРТНІ ЗАПИТАННЯ ДО МУНІЦИПАЛЬНОЇ  ВАРТИ

Ціна за пост БЕЗПЕКИ (цілодобових)?

Відповідь: Ціна за пост охорони у нас варіюється від 30 до 45 тис.грн., але складно розрахувати конкретну ціну за один пост, ми беремося працювати за створення Служби Безпеки на комплексах в цілому.

Вік охоронців Служби Безпеки?

Відповідь: Вік від 18 до 50 років, в середньому, але буває що співробітники служби безпеки з величезним досвідом,  працюють і старше 50 років.
Який саме вахтовий метод роботи охорони (3/3, 14/14 та т.д.). Охорона вночі спить? Якщо так, то скільки вони на посту?Відповідь: вахтовий метод у нас на кожному об`єкті різний. Деякі працюють 10/10, а деякі працюють 20/10 - все це індивідуально. Але охорона вночі не повинна спати, ми підбираємо зміни так, щоб вони не спали. На посту не повинні перебувати більше ніж положено по КЗОТу, завжди незалежно від обставин повинна бути підміна.

Наявність ліцензії та порядок оплат?

Відповідь: звичайно, у всіх наших компаній є ліцензія. Жоден платіж у нас не зараховується готівкою, тільки безготівковий розрахунок.

Чи є матеріальна відповідальність?

Відповідь: звичайно. У нас є поняття матеріальної відповідальності, особливо якщо ми беремо під охорону квартири або будинки, відповідно встановлюємо певну кількість датчиків і виводимо це все на пульт сигналізації.

Які житлові комплекси обслуговуєте?

Відповідь:  Ми обслуговуємо багато комплексів по Києву, та області самостійно. Також у нас є  комплекси, які охороняються за програмою франшизи. Основні об`єкти,які ми охороняємо, можно знайти на нашому сайті.

Працюючи за прямими договорами, як ви гроші " вибиваєте" з неплатників?)

Відповідь:  ми переконуємо клієнта сплачувати вчасно і робимо всі можливі способи, щоб клієнт про це знав.

 Камери відеонагляду у під`їздах встановлюєте за свій рахунок?

Відповідь:  відеокамери ми встановлюємо за рахунок клієнтів, а  також при необхідності за свій рахунок теж.

Чи є тривожна кнопка?

Відповідь:  звичайно у нас є договори з іншими охоронними компаніями, які приїжджають по тривозі при натискання тривожної кнопки.

Правда, що одну з ваших компаній колись позбавили ліцензії?

Відповідь:  Робота пов`язана з людьми постійно призводить до ризиків. В  2016 році у нас був такий випадок, коли сторонню людину не пустили на територію що охороняється. Це був депутат Верховної Ради, на Суд було створено тиск, як наслідок одну з компаній позбавили ліцензії рівно на рік. Тому і доводиться працювати групою компаній під єдиним брендом -"НАЦІОНАЛЬНА МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА"

За що охорона несе відповідальність?

Відповідь:  Це питання турбує багатьох. Ми відповідаємо в основному за периметр комплексу, за зовнішню від квартири територію, але в рамках комплексу, тобто ми виконуємо наглядову місію. Не відповідаємо матеріально, але ми докладаємо максимальних зусиль для збереження спільного майна. Припустимо лавочка біля під`їзду охороняється в рамках спостереження і в разі, наприклад, завдання шкоди буде затримання того хто ламає лавочку. Або, наприклад шлагбаум, ми за нього не відповідаємо по договору, але  ми докладаємо всі зусилля, щоб той хто його хоче пошкодити був затриманий і переданий до поліції.

Скільки у вас оформлено офіційно співробітників?

Відповідь:  Питання ми вважаємо некоректним, оскільки в корпорації є багато компаній, які можуть давати співробітників за договором найму один одному, відповідно одна компанія виділяє по внутрішньому договору співробітника для іншої компанії. Також у нас є співробітники, які є офіційними членами національної муніципальної варти

Що необхідно для того, щоб ви охороняли житловий комплекс?

Відповідь:  Для організації охорони необхідно в першу чергу - бажання мешканців. Мається на увазі збори з активістами, наявність тендера (активістам потрібно хоч мало-мальські вивчити "охоронний ринок"), обговорити з активом комплексу принцип роботи на прямих договорах, або через керуючу компанію ЖЄК, підписати мінімальну кількість договорів отримуючи при цьому передоплату за один місяць, і звичайно ж в такому випадку нам легко буде організувати для вас охорону.

Яка мінімальна вартість вашого поста охорони?

Відповідь:  Складно відповісти тому, що кожен комплекс є унікальним, в середньому ціна варіюється від 25000 до 35000 грн., залежно від складності об`єкту, та в залежності від інвестицій, які необхідно буде "вливати" в комплекс. ПРИКЛАД: https://cutt.ly/MrEwXor

Як швидко охорона реагує на тривожний сигнал?

Відповідь: Наші охоронці знаходяться на посту 24/7, тому реакція на тривожний сигнал здійснюється негайно, зазвичай в межах кількох хвилин.


Як охорона веде облік відвідувачів житлового комплексу?

Відповідь: Всі відвідувачі реєструються при вході в комплекс, а їхній візит фіксується у спеціальній базі для забезпечення безпеки та контролю.


Чи можливе залучення охорони для проведення особливих заходів у комплексі?

Відповідь: Так, ми можемо забезпечити охорону для приватних заходів, корпоративних вечірок або інших подій, які ви плануєте проводити у вашому комплексі.


Як мешканці можуть впливати на розклад патрулювання території?

Відповідь: Ми завжди відкриті до зворотного зв`язку від мешканців. Якщо у вас є побажання щодо змін у графіку патрулювання, будь ласка, повідомте нашу охоронну службу.


Які дії охорони при виявленні незаконних дій на території комплексу?

Відповідь: При виявленні будь-яких порушень, наша охорона негайно реагує, затримує порушників та викликає поліцію для подальшого розслідування.


Чи може охорона викликати медичну допомогу при необхідності?

Відповідь: Так, наші охоронці проходять навчання з надання першої допомоги і можуть викликати швидку медичну допомогу у випадку необхідності.


Які критерії оцінки фізичного стану охоронців?

Відповідь: Охоронці повинні пройти медичний огляд та тестування на фізичну підготовленість, щоб відповідати високим стандартам нашої компанії.


Яка швидкість реагування охорони на сигнал тривоги?

Відповідь: Наша охорона реагує на сигнали тривоги негайно, середній час реагування складає 3-5 хвилин залежно від розміщення постів на території.


Чи здійснюється постійний контроль за відвідувачами ЖК?

Відповідь: Так, ми ведемо облік всіх відвідувачів та транспортних засобів, які в`їжджають на територію комплексу.


Як охорона забезпечує порядок протягом ночі?

Відповідь: Наші охоронці працюють у трьохзмінному режимі, що гарантує постійний нагляд за територією і безперервне патрулювання в нічний час.


Які інноваційні технології використовуються вашою охороною?

Відповідь: Ми використовуємо сучасні системи відеонагляду, сигналізації, а також мобільний додаток для швидкого зв`язку з охоронцями.


Чи можуть жителі ЖК впливати на роботу охорони?

Відповідь: Звичайно, ми відкриті до зворотного зв`язку від мешканців і готові вносити корективи в наші процедури та графіки роботи.


Чи є у вас спеціальні пропозиції для пенсіонерів чи ветеранів?

Відповідь: Так, ми пропонуємо спеціальні тарифи для пенсіонерів та ветеранів, як вияв поваги до їхнього внеску у суспільство.